T.G.I.F... AGAIN! *

Idag har jag haft en kort skoldag!
Jag slutade egenltigen vid lunch men smart som jag är visste inte jag det, utan jag gick som den duktiga tjej jag är till min Rättskunskap och väntade på läraren, men ja han sa vi var lediga idag. Så då bar jag mig snabbt hemmåt för att äta lunch då jag nästan inte åt någon lunch i skolan.
Vid fem stack jag och mamma till väla för at jag skulle köpa en del behövande saker, som mobil fodral och vår skor.
Jag hade håret som ni ser uppe i en enkel hästsvans,
en mörkgrå tröja samt en svart kavaj på som jag tyckte gav hela stilen lite mer klass. Som accesoar använde jag ett halsband som pricken över i:et.  Hade mina jusblåa jeans till detta.
Nu har jag duschat ätit middag och sminkat om mig på nytt för utgång med Frida.
Vi ska ut och dansa loss inatt!
Har på mig min Vita blus från Spiritstore, mina ljus blåa jeans och mitt mobilfodral som en accesoar.
Sminkningen är ganska enkel, som sagt sminkning tutorial finns utlagd för er som vill kolla.
Rosa läpparna fick jag av mitt illröda läppstift, tog lite på läpparna smetade ut det lite försiktigt så det blev rosa.
Tips från Solo tidningen.
Nu måste jag rusa så jag inte missar bussen!
Pussar på er.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!