My wonderful sunday *

Haft en underbart mysig söndag.
Jag bakade fina muffins som jag redan nämt och så tog jag och mamma vars en till fika ute i det underbart fina vädret som vi haft idag med sol och allt!
Var avancerad nog i min bakning och gjorde russin i några till mamma.
Nu ligger jag i sängen och ska väl försöka sova, men som vanligt är man aldrig sådär jättetrött på söndagskvällarna. Det är vardags kvällarna som är jobbiga! Och som jag nämnde innan för någon dag sen, om ni kommer ihåg? Då jag nämnde fel app, jag tänkte visa en bild faktiskt från den appen jag råkade skriva "Camera!" eftersom alla andra varit antingen från "Vintage Camera" eller "Instagram".
Vilket också påminner mig om att ni alla borde skaffa och följa mig där, eftersom där hamnar ett antal fler bilder än på bloggen under dagarna.
Här är i alla fall bilder från "Camera!".
Den är helt okej men jag peronsligen gillar instagram och vintage camera bättre, just so you know. Nu ska jag sova för att orka med morgondagen och allt. Måste se till att plugga inför ett stort matteprov på onsdag, wish me luck I need it!
Godnatt på er nu, puss och kram!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!