Får jag låna dina vingar? *

Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret såg jag att det snöade.
Min första tanke var "Neej! Inte nu det ska ju bli vår...",
inte kul alls.
För det andra ska jag för första gången i år kolla Melodifestivalen på lördag.
Bara för det är final i Sverige och jag vill kunna rösta,
men också för det ska bli skönt att vara hemma och slappa på lördag efter förra lördagen.
Då jag och ett antal andra var på en awesome fest hos Jessica.
För att hoppa från en sak till en annan så ska jag vara duktig idag,
stanna med Ina i skolan och plugga.
Duktigt för att var jag!
Jag är den typiska åka hem, fika, sova och sen kanske plugga.
Haha!
Jag borde ha bättre disiplin på mig själv,
men I guess det är för att jag alltid hinner med saker i tid i alla fall.
Sista minuten människan...here I am, haha.
Nä, nu slutar jag snart och ska plugga efter.
Sen blir det att försöka sova när jag kommer hem, oh yeah!

/GabrielaFrancesca
Jennifer

Hej, fin blogg du har! :)

Allt bra?

URL - http://jenniferlonnkvist.blogg.se/
Skrivet - 2012-03-08 ª 14:31:44
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!