Sommarlov! *

Igår hade jag en underbar dag då jag och pappa åkte ut och köpte min sommarpresent!
Nu ser rätt, Diablo 3 och en spelmus, awesome!
Men oroa er inte jag ska inte lägga mina träningsplaner på hyllan utan kör istället schema anlagda dagar.

Vilket kommer innehålla:
- Hälsosamma måltider och dagar då jag får äta lite onyttigare.
- Umgås med vänner
- Träning
- Spela datorspel (Diablo,WoW och LoL)
- Festa
- Bada och Sola
- Jobba lite (för money) här hemma.
Kan väl säga såhär mitt sommarlov kommer att vara awesome. Ska bli intressant hur det kommer bli med WoW eftersom det är Dennis som övertalat mig att spela det, haha.
Sitter och kollar på "Austrailans next top model" finalen, spännande.
När programmet är slut så ska jag ta och träna lite, blir lite boxning, zumba, armhävningar, situps, rumpövningar och kanske springbandet också. Nu kör jag igång med min hårdträning!
Får se hur skinny man lyckas bli.
Puss puss!
/GabrielaFrancesca
kärleken

ååååh kan du snälla inte lägga in lite mer fjortis bilder på dig själv?:) va ju ett tag sen sist!:)


Skrivet - 2012-06-17 ª 23:38:28
Anonym

finis <3


Skrivet - 2012-08-03 ª 03:46:24
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!