What is the best? *

Jag erkänner jag har sett både Shrek och Ice Age först på svenska,
och sedan dess aldrig velat se dem på engelska.
Jag har sett Ice Age och Shrek filmerna för ett tag sedan på engelska på datorn,
nu tycks jag inte kunna gå tillbaka till svenska.
Låter helt fel, engelska är på något konstigt sätt bättre.
Jag erkänner, de engelska Shrek och Ice Age filmerna är bäst.
Både inlevesle mässigt och allt,
sedan kan jag ju säga att rösetrna låter liknande på Svenska,
men jag tycker det ska vara engelska,
även om jag tillexempel älskar Sids röst i Ice Age mer på svenska.
Har själv nyss kollat min nyköpta Shrek dvd från igår,
en awesome film må jag säga!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!