Sista dagen innan allvaret sätter igång igen *

Idag vaknade man i hyfsad normal tid,
dags att börja ställa in sig för skolan eller vad säger ni?
Vid 12 imorse åkte pappa iväg till Spanien,
sedan vid två träffade man Sonia.
Vi gick en 1 timmes promenad,
jag visade vart jag bodde och hon visade vart hon bodde,
vi snackade också om en massa intressanta saker, det var kul!
Efter det var det hem, fika och sitta framför tvn med mamma och då somnade jag.
Jag somnar alltid...sedan blev det pizza till mat.
Det var gott även om jag inte orkade äta upp hela, haha.
Nu sitter vi här och kollar på tv och har det mysigt, imorgon sätter skolan igång igen.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!