Fullt upp *

För er som är intresserade kan jag berätta för,
rättskunskap är inte mitt ämne.
Det känns nästan som naturkunskap,
bara massor med instuderingsfrågot,
genomgångar och uppgifter.
Inte det roligaste och jag känner hur detta inte är för mig.
Suck säger jag bara, en termin.
Jag kommer avlida...eller snarare dö.

Vi fick i alla fall sluta tidigare.
Jag sitter i väntrummet och väntar på att mina kompisar ska sluta.
Då ska vi ner till stan och köpa nätstumpor till turnén.
Sedan ska jag till mamma och vi ska till gymmet idag och träna.
Det är första gången på flera veckor.
När vi fick nytt schema i skolan efter julen förstördes våran träningsdag,
vi har nu svårt att hitta dagar då vi båda kan.
Plugga är också något jag måste göra idag.

Har svenska prov imorgon,
läxa tills på onsdag,
inlämnings uppgift tills på fredag.
Plus att man har genrep på onsdag till turnén.

Mitt liv orkar jag inte just nu.
Är skoltrött och läxtrött!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!