Dance day *

Idag har vi dans så stor som hela dagen!
Vi har bara samhällkunskap som vi har nu,
men vi fick jobba med vad vi behövde så vi dansar för det mesta.
Säger bara att idag är verkligen bara dans.
Riktigt kul!
Idag sak jag verkligen plugga när jag kommer hem,
ska nog försöka spela lite Battlefield 3 också, om tiden räcker till.
Mamma jobbar kväll så man får underhålla sig själv ett antal timmar, haha.
Vet någon något bra på tv ikväll??
Om inte ska jag försöka övertala mamma att kolla film.
För övrigt kommer pappa hem från England idag också, wiie!
Imorgon kväll ska jag kanske träffa Sarah och ha lördagsmys,
Gladaiatorerna och äta snacks.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!