Dagen träningsstil *

Idag hade jag tunré som ni redan vet.
Jag bestämde mig också efter att ha fått ett par riktigt fina joggingbyxor,
som jag själv älskar för de är smala på benen,
mina nya Ralph Lauren joggingbyxor som mamma varit snäll och köpt till mig!
Lovar dig mamma, dessa kommer användas till de är sönderslitna.
(alltid trevligt med en fin katt i bakgrunden)
(jag har inte alls starka armar som ni kan se, de är så klena)
Tycker ni inte mina joggingbyxor ser sköna ut?
För dom är jättesköna!
För er som vill veta är dem köpta på Spirit Store,
en oerhört bra affär som jag älskar!
Kläder ska köpas där oftare,
I promise.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!