An awesome day *

Igår hade jag en underbar dag!
Dagen började med att jag träffade Jessica,
som vanligt snackade vi en massa.
Vi snackar alltid i timmatal för vi har så mycket att snacka om,
kan bero på att vi ses så sällan, hihi.
Sedan tog vi fika och kollade på Rush Hour, det var kul!
Sedan vid sju tiden träffade jag Sarah, hennes kille Kristoffer och Johanna B,
det var kul.
Vi åt pizza drack lite cider och sjöng en massa Singstar!
Jag har sagt detta redan på facebook men säger det igen,
Sarah förstörde min röst, haha!
Men inget att oroa sig för den fungerar helt normalt nu igen, lucky me!
Tackar mina underbara vänner fär en helt underbar dag och kväll igår,
den kunde inte varit bättre!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!