It has been a great weekend. *

Mitt sportlov har varit ganska så awesome.
Jag har börjat läsa en av de böcker jag fick i julklapp,
faktiskt pluggat lite också.
I torsdags var jag i Hetsa på Isaberg och åkte skidor med pappa.
Det var jättekul och jag hade inte alls blåmärken dagen efter nej...och inte skador i knäskålen heller.
Det är däremot smällar man får ta när man har kul!
I Fredags tog jag det bara lugnt för att vara beredd och taggad för utgången med Frida på kvällen.
Vi stack ut vid tio till Lila Helvetet sedan drog vi vidare till två andra ställen innan vi stack till Tempel.
Vi hade jäkligt kul på Tempel tills jag märkte min mobil var borta...inte kul!
Jag kunde inte koppla av och pappa kom och hämtade oss vid tre,
vid sa till dem som jobbade där jag hade tappat min iPhone.
De sa däremot att de var flera stycken som hade blivit av med den,
de misstänker att någon gått runt och stulit dem.
Men ja, min mobil är spärrad och kortet är spärrat så den går inte använda.
Nu har jag bytt till min gamla mobil tills vi får ut försäkringen och kan köpa en ny iPhone.
Tur man hade tagit en del Comviq kort för några månader sedan som någon delade ut,
så jag lever på ett kontatkort sålänge, tack för det!
I lördags var jag hos Farmor och Farfar med mamma och pappa.
Vi åt mat, var på konstutställning och fikade.
Igår var jag duktig igen och pluggade lite plus att jag var ute och övningskörde.
Gick riktigt bra att köra igår, det börjar ta sig!

Nu vet ni vad jag gjort på lovet, vad har ni gjort för kul?

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!