PewDiePie *

Om ni vill veta någon som verkligen får mig att asgarva så är det PewDiePie!
Han är så rolig och älskar hans videos.
Kom också på mig själv bara någon dag efter jag började kolla på honom på youtube,
att jag sitter ungefär på samma sätt när jag spelar,
kan bara därför jag tycker det är så underhållande?
Jag satt i alla fall nyss och kollade på en rätt så ovanlig och roligt spel,
han brukar spela horor på sin kanal men detta var ett "break" från Anmnesia,
för han blev ganska så skrämd i förra delen av den.

Här har ni Psycho dad!
Jag såg den nyss och jag skrattade sjukt mycket, jag säger det bara han får mig att skratta!

Här har ni Amnesia!
Jag älskar dessa, Stefano, Barrels, Piggie och Teleported naked guys är med här!

Jag kan säga så här Amnesia är del 2 av de nya cutsom gamet.
Det finns sjuk många Amnesia Custom games som han spelar,
vet inte om alla är i samma eller olika spellistor.
Men det går att hitta alla i spel han spelat i specifika spellistor,
från part 1- den sista.
Jag tyckte själv när jag upptäckte honom jag inte förstod riktigt för kom in i part 10 i spelet "Calling".
Så jag gick in på den spellistan och kollade från del 1.
Själv premunerar jag på honom och gjorde det efter första klippet jag såg,
han är faktiskt den enda jag är helt fäst vid.
Kollar flera gånger om dagen om något nytt kommit upp,
alltid lika kul!
Speciellt om man följer spelen, lovar er då är det svårt att vänta.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!