My wonderfull night *

Har haft en underbar födelsedag!
Dagen avslutades på en restaurang med mamma och pappa.
Blev en Cosmopolitan som drink (som ni ser på bilden med mig på),
tillsammans vitlöksbrödet
Åt en jättegod Oxfilé till middag,
mums!
Plus eftersom läsk är bäst så blev det cola light till maten.
Blev också en liten Tequila Sunrise som "dessert".
Är drinken som står ensam på bordet av bilderna.
Ni ser min kära mamma också på en av bilderna.
Hon kan verkligen göra roliga miner med speciellt ögonen.
Den ena bilden när jag är i morgonrock,
då har jag experimenterat med en av mina presenter.
Värmehårapparaten,
den funkar bra!
Ska bara lära mig använda den, haha!
Nu ska jag sova,
godnatt sötnosar!
Xoxo//Gabiiz

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!