Ibland unnar man sig *

Dagen i skolan idag har varit lång och smärtsam.
Är fortfarande inte helt frisk så har gått med halsont och huvudvärk i stort sätt hela dagen,
fml ibland.
Jag ska också klämma i mig Mc Donalds mat ikväll,
var ett tag sedan man åt det and I miss it!
Ska bli så gott!
Här är en underbar bild på mig och min älskade Missan, världens sötaste katt skogskatt!
Kände att ni inte fått se den underbara skönheten på ett tag.
Pussar på min älskling!
Så här ser däremot mina naglar ut nu, järn-/silverfärgade.
Så idag såg jag inget annant än grå ut,
en grå nyans på tröjan, en annan på koftan och den tredje på naglarna.
Kom däremot inte att tänka på det förrän nu, haha!
Clever me, clever me.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!