Användning av min nya hårfön *

Jag älskar min värmeborste som jag fick i födelsedagspresent.
Fick tre olika bortsat som alla fönar håret samtidigt som det formar håret.

I love it!
Jag jobbar med att dela in håret.
Delar in i tre olika delar så man inte tar allt hår på en gång.
det blir mer volym i håret om man delar upp det.
Ett tips till er som vill ha mer volym i håret.

När jag hade gjort halva bakredelen av håret och sidan såg det ut såhär.
Skillnaden är ganska så tydlig om man jämför den vänstra sidan som är orörd,
med den högra sidan som jag fönat helt tort!

Såhär såg det ut när jag gjort båda sidorna!

Här ser ni hur håret såg ut efter jag tagit ner ett till lager och fönat det torrt.
Alltså jobbat igenom två av tre lager.

När jag har jobbat igenom den tredje och sista delen såg håret ut såhär!
Jag kan säga att jag är väldigt nöjd med resultatet,
blev prima!

Luftigare hår med lite fina vågor i, vad mer kan man önska sig?
Det är en av de 3 borstarna som gör håret såhär fint!
Vid ett annat tillfälle ska jag testa den lilla lockaren och borsten,
se hur bra det blir med dem.
Men just nu är jag nöjd med mitt hår,
ser självfallande ut, vilket är poängen med allt!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!