18 years today! *

Idag är det min födelsedag, 18 fyller jag!
Min dag började perfekt med att bli väckt av mamam och pappa som kom in och sjöng för mig.
Fick också en massa fin fina presenter!
Fick en hårgfösnapparat från OBH Nordica med tre olika borstar som fönar samtidigt som det går igenom håret,
fick en sjukt snygg röd skinnjacka som ska användas till våren,
fick också en fin simpel grå kofta,
hörlurar, presentkort på väla och EN RESA TILL USA, San Francisco, en två veckors resa!
Ni kan inte förstå hur glad jag är!

Jag också sjukt tacksam över alla undebara vänner som sagt grattis till mig idag,
det får en att le och gå på toppen humör dagen ut.
På eftermiddagen kommer Magnus och Linda in till oss lite snabbt för att fira mig,
blir väl en fika eller något.

Ikväll ska man ut och äta god födelsedags middag med Mamma och Pappa.
Ska bli trevligt och gott.
Blir att testa en av de volymborstarna tills ikväll, se om de ger så bra volym.
Den ska i alla fall fått bra recenssioner.
Jag hoppas det finns Oxfilé dit vi ska som jag nu inte kommer ihåg vad en heter,
för jag älskar Oxfilé och det är inte ofta man får äta det.
Kommer ha en underbar födelsedag!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!