Min smarta lösning *


What to choose? 


So hard... I love Mordern Wardare and I want to play.


But then my homework gets in the picture...I need to finish this book by sunday. 

Hey you guys! 
Ser ni vilka stor problematik jag hade för typ bara 15 minuter sen. Att inte veta vad jag ska göra, vilja en sak men måste en annan. Jag kom på världen bästa idé eller ska man kalla det motivation? 
Jag har bestämt mig för att läsa 2 kapitel sedan köra ett eller två "free-for-all" matcher och sedan 2 kapitel igen och så vidare. I alla fall tills jag kommit till det avsedda kapitlet för idag. Ganska smart ellerhur? 
Nu ska jag påbörja min plan med ett game, wish me luck!  

 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!