Förändrat rummet *

Igår använde jag min kära systemkamera för förstagånen på månader!
Kan inte förstå hur jag bara låtit den ligga, men nu ska den till användning igen. 
Som sagt kvalitén på bilder är så mycket bättre. 


Jag har glömt och berätta och visa att jag gjort en förändring i mitt rum, eller ska man säga två? 
Jag har köpt nytt överkast till min säng, det blev exakt som jag ville! 
Har velat ha den färgen länge nu men inte hittat "rätt", men änntligen. Tycker det passar bättre in i mitt rum än det gammla (det lila). 
Sedan som ni ser har jag flyttat upp min playstation 3 hit upp, woop woop! 
NU kan inte mamma klaga på att jag använder det för lite, typ nästan varannan timme, haha!
Jag gillar faktiskt att ha det här  uppe, sitta vid skrivbordet nära skärmen och köra på bioanläggningen till skjutspelen, awesome shit! 
Kan säga att man hör väldigt bra då när någon försöker sneaka upp bakom en (om man har högt ljud). 


 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!