För att jag är glad och snäll *

Tänkte bjuda på lite nytagna bilder som jag tog igår med min systemkamera för att jag känner mig så snäll och glad! 
Någon i sommras skrev också att jag skulle ta lite fler "not so serious" bilder på mig själv och såhär ett halv år senare tyckte jag det var dags att ta lite nya halv fjolliga bilder. (plus jag var uttråkad).
Enjoy my friends! 


















Hoopas ni alla haft en roligare helg än mig (eftersom min tid har spenderats på skolarbete) och att den framförallt varit mer avslappnande. 
Imorgon drar allvaret igång igen, så hejdå kära helg ses om 5 dagar.

/GabrielaFrancesca
Anonym

Fan vad snygg du är!


Skrivet - 2012-12-17 ª 21:23:38
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!