Testat en ny frisyr *

Från och med idag ska jag börja videoblogga från en annan kanal än Videofyme,
för de senaste videorna jag velat få upp har inte funkat.
För några minuter sedan tänkte jag exprimentera med flätning och gjorde en inbakad fläta från ena sidan till den andra och ner. Den blev helt okej för att vara den första jag gjort, plus att jag gjorde den på mig själv. Det är så mycket svårare att göra inbakad fläta på sig själv där bak eftersom man inte ser vad man gör.
Framifrån ser det ut såhär.
Jag vet de sticker ut lite små bitar i flätan, men så blir det när man har uppklippt hår.

Från vänsetsida, började på den sidan jag hade mest hår.

Gick längs med hårkåantensslut helavägen bak och fortsatte tills jag komm till början av högerisda.

Där jag då började fläta in resterande hår neråt i en vanlig fläta.
Jag blev ganska så nöjd över den för att vara min första jag någonsin gjort.
Puss.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!