Nu kör vi järnet *

Idag är det inget fint väder i Helsingborg. Regnat innan och är mulet. Vill ha sol!
Har överdrivet lång skoldag idag, orkar inte. Är hemma mellan halv fem och halv sex, känns kul.
Igår var jag duktigt och gjorde läxor, tack vare mina föräldrar som peppar mig sådana här tider när man är skoltrött. Efter god pizza kollade vi på "En stark resa med Morgan och Ola-Conny", bra program!
På kvällen sedan innan läggdags snackade jag telefon med Dennis medans han var ute och gick en hund, det vart kul.
Nu är snart andra danslektionen för idag, vi har verkligen köttat idag!
Puss!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!