Jag och min otursvecka *

Jag har aldrig haft en otursvecka i hela mitt liv,
men detta är seriöst en av dem!
Hänt så mycket ogillade saker med mig och min kropp så jag tror jag dör snart!
I måndags så när mamma klippte mina tå naglar,
så typ råkade hon klippa för långt ner eller för nära nagelbandel eller något.
För sedan i måndags har jag haft jätteont där och min stortå är helt uppsvullen, buhu!
Så nu är min jättefet och ful, men jag överlever!
Sedan igår slog jag i mitt vänstra ben i vår pall i varagdrummen,
i know den är inte så hård, men den lyckade dra av lite av mitt skinn!
Ni ska veta hur ont det gör att sitta på knä på de benet nu!
Sedan igår så trilla jag ner i en trappa typ tre trappsteg så har väsrta blåmärket på rumpan!
Aj! Så kan inte nästan sitta på rumpan.
Idag har jag tappar mobilen i marken och ja, har fått märken på den men det får jag leva med nu.
Sedan låste sig min onda rygg från igår så gick en kärring, inte alls kul!
Plus att jag glömde min bh hemma, så fick gå med svart sportbh uder en vit blus,
redigt snyggt!
Vad tror ni går fel imorgon eller ja, resten av veckan?
Jag hoppas inget går fel,
men med tanke på allt som hänt dennna veckan tror jag att jag har mer att vänta mig.
Så på höger ben har jag en uppsvullen fot,
vänster ben ett slags brännmärke (?) och ett blåmärke,
blåmärken på rumpan,
ont i svanskotan,
mobilen skadad och såklart har jag ont i huvudet...fml ibland.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!