Nothing can touch my feelings and harm my heart feelings *

Jag blir yr i huvudet!
Tvåan, jobbigaste året? Jag håller med!
NU börjar jag tro på alla de som gått tvåan och sagt,
"tvåan är de jobbigaste året av dem alla".
Jag känner av det redan!
Är tredje veckan i skolan nu (?),
har under dagen skrivit en uppsats,
och om en påhittad ö till samhällskunspaken.
Nu pluggar jag engelskan och det blir nog att lägga största delen av lördagskvällen till det.
I veckan innan så hade man ju enn analys om en själv i Psykologi,
läxorna never ends!
Kommer nya hela tiden,
men jag ska klara av detta året prima!
Jag strävar såklart efter högsta betyg i alla ämnen,
mamma säger alltid,
"man ska alltid sikta högt för annars har man inget att sträva mot och kämpa för".
Jag siktar högt och jag planerar att kämpa för livet för att ta mig dit!
Nu ska jag beta av de artiklarna som jag planerat göra idag.
Wish me luck!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!