Let us show them how it's done *

Jag är så trött...så trött men jag kan inte sova!
Det humoristiska är att det inte är den vanliga "kan inte sova" symptomen.
Jag har världens huvudvärk just nu och har haft i några timmar,
trodde faktiskt det skulle ge sig,
men så fort jag rör på huvudet så dunkar hela huvudet lika mycket som en jordbävning!
Fast det dunkar som en liten sådan när jag har huvudet helt still,
det gör det svårt att komma in i det sov "mood".
Nu ska jag försöka igen,
annars kommer jag aldrig orka med Jazzen imorgonbitti.
(jag vet det var evigheter sedan jag bloggade, läxan tar upp all tid)
Godnatt på er och sov så gott!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!