It starts with love, what's a world without love? *

Jag tänkte föra ett snabbt inlägg för jag inte bloggat på dagar?
Jag har varit alldeles upplsukad av engelska och samhälls läxor.
Är inte klar med samhällskunskap läxan än...yey.
Plus att imorgon ska man uppträda med tjejkompisarna,
på ettorna kick off, nice nice!
Är sjukt nervös för det ska ni veta!
Fast är taggad också såklart.

För övrigt, Linnea Nilsson, jag gillar inte dig.
Jo det gör jag!
Bästaste syrran man kan ha!
Men du har fått mig beroende av ett spel...som skriker "no life".
För er intresserade heter spelet Dinner Dash,
kan laddas ner på iPhone för 22 kr.
Men varning för alla, man blir beronede!
Nu ska jag nörda mitt nya favoritspel,
kolla lite tv sen sova gott!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!