11/9-2001 *

Jag har pluggat i stor sätt hela dagen,
sedan har man ätit och kollat tv.
Kollade bland annat "Partaj",
ny programmet på kanal 5, sänds klockan nio på söndagar!
Det var roligt men påminnde om Hey Baberiba,
men det är endå inte samma program.
Personligen är Hey Baberiba enligt mig,
det bästa humor program som funnits inom svensk tv!
Jag saknar det stort!
VS

NU tänkte jag gå över till en lite mer allvarligare disskusion.
Vi är nog ganska många osm sörjt denna dag, 10 år sedan nu.
Sörjt alla de som omkom i World Trade Center.
Jag och mamma kollade nyss "uifrån",
som gick på tvåan om handlade om 11/9.
Det var rörande,
aldrig sett en sådan riktig dokumentär film om de,
så jag blev ganska så tagen på sängen.
Det var sorligt, hemskt och bara allmänt ofattbart!
Jag sörjer alla underbara människor.
Vila i frid <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!