Nothing compare to you *

Jag känner jag är duktig på det här med att göra saker i tid?
Ska läsa min engelska nu...lite sent kanske.
Men bättre sent än aldrig.
Jag är inte speciellt duktig på att vara aktiv nu förtiden,
men det kanske mest beror på att min vardag är väldigt så enfärgad?
och inte så speciellt intressant verken för mig eller er tror jag.
Det enda jag gör är skola, plugga, äta och sova.
Ni måste hålla med om att det är så mycket att skriva om?
Har ni något ni skulle vilja jag skriver mer om i min blogg?
Tänkte att jag skulle anpassa den lite efter er nu.
Kommer fortfarande vara min lilla "dagbok",
men såklart vill jag uppfylla era önskemål så ni får gärna ha era åsikter.
Detta var vad jag hade på mig i lördags!
Då vi firade farmor och farfars guldbröllop, det var supertrevlig.
Kommer ett inlägg om den dagen så småning om men inte idag.
Min svartaktiga genomskinliga skjorta är från Bikbok för er som undrar!

Förövrigt hade jag en "impuls"tanke idag, som jag har kämpat med att komma ihåg tills nu.
Jag tänkte bara meddela er om vilken underbar bästaste vän till syster (tviling) jag har!
I think you all know who I'm talking about.
Linnea Nilsson.
Jag kände bara att jag behövde påminna er om hur grym den människan är,
she is the best!
Jag kan ärligt talat säga att jag tror "vänner kommer och går",
mest för att både jag har blivit plus hört andra som blivit oerhört sårad av kompisar man haft,
så det är svårt att vara kompisar livet ut.
Och för att vara ärlig har jag aldrig trott någon av mina kompisar har varit en sådan kompis.
Men med Linnea, har jag känt nästan sedan från början att hon förstår mig,
och att jag förstår henne.
Som en connection.
Jag tror verkligen med hela mitt hjärta vi kommer vara vänner livet ut,
det är i alla fall min önskan!
Vi kanske inte träffas så himmelens ofta på fritiden längre,
men varje gång vi gör käns det som det var igår!
Jag älskar denna person otroligt mycket som kompis!
Ja, nu babbalr jag på för mycket.
Ska läsa engeslkan och sedan om jag har ork,
ska jag spela DinnerDash!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!