He lies, he bluff, he's unreliable *

Jag sitter och kollar på mtv,
går top 10 at 10 med Lady Gaga.
Försöker också lista ut hur jag ska skicka in min engelska läxa,
för vill min lärare ska veta jag gjort den även om jag är sjuk.

Jag tänkte förövrig nu när jag är pigg att jag kanske kunde kollar runt lite på datorn,
och se lite vad jag kan bjuda med mig till er.
Mina tänkar är också helt splittrade..jag är förvirrad.
Var ett tag sedan nu, men jag börjar bli trött på en viss sak.
Men det tänker jag inte ta upp idag.

"He is a bad boy with a tainted heart and even I know this ain't smart,
but mama I'm in love with a criminal." - Britney Spears.

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!