Cause I'm feeling lost when I'm in your arms *

Jag fick nyss läsa något lärorikt för just mig från LCs blogg.
Jag har väldigt svårt med att göra mig av med kläder.
Alltid när jag och mamma ska rensa min garderob,
blir det 4 plagg som ska bort som mest.
Jag är den typen som när mamma håller upp den tänker jag,
"men åh den har jag ju användt så mycket,
så mycket minnen, borde använda den med så den kan jag inte göra mig av med".
Men någto som också stämmer är:
"If you can’t see it, you won’t wear it." - Lauren Conrad,
och ärligt talat...de kläder jag vill spara för att använda de mer igen.
Tar mig inte lång tid innan jag "glömt" bort att jag har dem.
Så mamma sak vi sattsa på att försöka rensa min garderob igen?
Let's go!
Operation Organize
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!