When homework's the only thing you have time for *

Jag är inte så bra på uppdatering på vardagarna, som ni kanske mäker?

Idag har varit en ganska så hetsig dag,
men det är ju alla skoldagar?
Längtar till jullovet och hoppas vi inte får någon läxa över lovet!
Idag har man haft en underbar dag med vännerna i skolan,
as always.
Men måste nog säga att idag slog psykologin allt,
fast det gör den för det mesta.
Eftersom det är två dagar i veckan jag får tillbringa med Linnea.
Finns inget roligare än att umgås med Linnea och Maryam,
de har på ett sätt samma sjuka humor som jag, haha!
Däremot kunde svenskan gå och dö idag...skulle ha muntlig presentation.
Vet inte om jag berättat detta för er,
men att prata inför klass är inte min starka sida.
Jag trodde bokstavligen jag skulle svimma där uppe!
Usch, skriftliga arbeten så mycket bättre.
Sen stack man till mammas jobb, tog en liten fika innan vi drog oss hemåt.
När vi kom hem gick vi ut på power walk,
riktigt trevligt.
Sedan var det bara hem och fortsätta med anatomin,
nu ska jag väl läsa samhälls läxan tills imorgon och lite av engelska läxan tills onsdag.
Som ni förstår har det inte direkt funnits tid till bloggen idag,
hoppas på mer imorgon!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!