Let's make this fun *

Kanske borde säga att  jag har varit duktig och pluggat matte ett par timmar idag!
Hoppas hoppas det går bra på provet imorgon nu då!
Förövrigt så har jag inte gjort alls mycket.
Ätit mat och sådant.
Druckigt gott te.
Som ni märkte i förra inlägget var jag lite så allmänt "borta".
Men nu är allt bra igen,
har snackat med min älskade Andreas.
Vi pratade mick ett tag sedan har vi spela lol, yeah!
Bara det att hans internett la av i sista matchen så ja,
det blev ju mycket han var med där, buhu.
Ajja har i alla fall pratat med honom idag.
Mina gladaste stunder på dagen är när jag snackar med min älskling.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!