I'm so tired, feels like I'm sleepwalking *

Idag är jag trött, eller var trött.
När jag kom till skolan trodde jag att jag skulle dö av trötthet,
sov i bilen när mamma körde mig till skolan idag, haha!
Fast nu är jag inte så trätt men dansat i typ två timmar,
kan ha med det att göra.
Anledningen är nog att man pluggade,
spelade lol och skypade med Andreas,
och efter skype snackade vi tele, så ja...ni kan ju gissa varför jag är trött?
Jag tror jag kommer sova på bussen hem, haha!
Kul att alla ska stirra på mig då, jaja!
Just nu är jag också allmänt deprimerad över två feta finnar på hakan, haha!
Nä men det är inte snyggt eller attraktivt, tro mig.

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!