This is the one I want *

Vi var ju och kollade bilar igår också.
Jag tänkte bara dela med mig av den bil jag har blivit "förälskad" i!
Det är en Ford Kuga, en sjukt snygg, bekväm bil!
Har det mina föräldrar söker.
- Har bekväma säten, Check.
- Har mycket ben plats bakom pappa, Check.
- Har stort bagage utrymme, Check.
- Kostar inom priser mina föräldrar är villiga att betal (bara det att den är splittrans ny), Check.
Helt enkelt man kan inte säga nej, hihi.
Ni får ju hålla med om att den är snygg!
Som pappa sa,
"Det är skillnad att kliva in i en bil istället för ner i en bil".
Därför tycker jag vi ska ha denna fina bil som jag är kär i!

Däremot är mina föräldrar inne på volvo!
Men har sagt att köper dem en bil med ett hundnät i bagaget,
då får det ta att och köpa mig en hund till den...hihi!
En liten söt golden retriver, oh yeah!
/GabrielaFrancesca
Anonym

Jag och min man funderar på att köpa den bilen.

Håller med dig, den är verkligen något extra!

Hoppas dina föräldrar ger sig, ha en bra kväll!


Skrivet - 2011-11-08 ª 22:52:05
Anonym

Jag hade nog försökt övertala mina föräldrar till att skaffa en volvo, eftersom hundar är bland det bästa som finns!


Skrivet - 2011-11-09 ª 22:06:00
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!