Take a life *

Funderar på att vara flitig den studen jag endå bara ska sitta i skolan.
Ja...fast nä, eller jag vet inte.
Vill, men orkar jag?
Sitter banne mig och snackar med Andreas på skype,
de vill man inte lämna!
Sen ska jag nog ta och få honom spela lol med mig när jag kommer hem,
haha.
Då i och för sig är det väl bra om jag läser lite engelska nu  så jag inte har mycket att göra ikväll.
Japp, nu var jag smart!
Älsklingen kan endå inte snacka mick på skype utan bara skriva,
så antar det inte gör någon större skillnad om jag läser, haha.
Ja det ska jag göra, jag ska läsa.
För då har jag större chans att snacka med min snygging senare ikväll.
Secret life of bees, here I come!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!