Ruffsboll! *

Igår kväll/natt,
förberede jag lite fler kort som jag ska skriva idag.
Mest bara för det ine skulle ta så lång tid att göra idag,
plus att jag ska til farmor och farfar, så blir att göa kanske en eller två där.
Ska också börja läsa lite i min engelska bok idag,
så har jag inte så mycket att läsa på tisdag natt.

Förövrigt har jag världens snyggaste morgonfrisyr.
Aldrig har mitt hår varit så ruffsigt!
Vaknade vid nio idag för att fira fars dag!
Jag och mamma gick in med frukost till pappa,
"frukost på sängen".
Så fick han sin fina present,
Gant perfymen!
Han gillade den och ja den luktar gott.
En sprillans ny perfym som bara en dag tidigare än när jag och mamma var på NK,
hade kommit ut!
Så pappa be proud, vi köpte something really special for you.
Utöver allt det jag nyss suttit och babblat om så finns det bara en sak till jag vill säga.
Pappa du är världens bästa pappa och jag överlycklig att du är just min pappa.
Pappa jag älskar dig!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!