Nu orkar inte min hjärna mer plugg *

Nu dör jag så trött jag är!
Suttit och pluggat psykologi ikväll,
endå känner jag mig lite osäker.
Men kan det mesta tror jag.
Jag är alltid osäker och nervös inför prov,
för man vet aldrig vad lärare tar med på ett prov!
Läst sammanfattingen,
svarat på alla mina frågor typ ett antal gånger,
läst anteckningarna,
och nästan läst alla 65 sidor eller nått i boken,
men nu flimrar bara ögonen.
Då är det ingen idé att läsa,
för jag ska ju få in det i huvudet och kunna det.
Blir att på hålan imorgon, läsa bok och studera mina frågor jag gjort.
Sedan får ni önska mig lycka till!
För jag vet seriöst inte hur detta kommer gå,
as always.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!