Now snap *

Idag ska jag och mamma äta oss feta!
Vi ska äta pizza...alltid gott men alltid onyttigt också.
Borde finnas nyttiga pizzor, tycker inte ni det?
Jag känner i alla fall att psykologin är sjukt svårt,
fattar hälften av allt...ungefär?
Ne men förstå eftersom vi har gått igenom det,
men få dett att fastna u huvudet är en annan femma!


Jag vet inte varför jag kom och tänka på det nu,
men men.
Jag saknar Sarah Andersson!!
Hon är på semester med sin familj och har det underbart,
men ärligt så saknar jag att umgås med henne.
När hon kommer hem blir det livat igen de kan jag lova i alla fall,
haha!












Älskar dig min kära vän! <33
/GabrielaFrancesca
Moa

Hej ! Jag såg att du har varit med på dagens blogg på min blogg för ganska länge sen men du kanske vill vara med igen och vinna länk? Varför inte?! Kommentera bara inlägget:http://hejo.blogg.se/2011/november/dagensblogg-6.html



Kram !

URL - http://hejo.blogg.se/
Skrivet - 2011-11-02 ª 09:34:41
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!