Not the best time *

Kära blogg, min depression är inte över.
Jag inte att jag mår så deppigt,
bättre gör det inte att en av mina vänner också är deprimerad...hatar när vänner inte mår bra.
Det plus min depression är för mycket,
hur ska jag klara denna dag?
Kommer sluta med att jag skär mig...nä nu överdriver jag.
Men det känns nästan så.
Förstår ni hur jobbigt det är?
Har ni haft en depressions period?
I så fall vet ni vad jag pratar om.
Men däremot orkar jag inte hur det kan gå från att må toppen,
till att må skit.
Som tur är,
efter tider innan (som ni vet),
kan jag dölja det så att inte andra lägger märke till det.
Både positivt och negativt...
Xoxo//Gabiiz

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!