Never knew how much I care *

Igår var jag på fest/tjejkväll hos Miranda,
det var jättekul!
Hon hade gjort jättegod mat och hade massor med gott snacks att bjuda på efter.
Tack alla som var med för igår, awsome kväll!
Sedan tog man taxi hem och så ringde man älskling.
Tror inte han gillade mig just då, haha!
Jag var ganska onykter när jag ringde honom.
Vilket jag inte tror han tyckte var så himmla kul.
Men ja, sen på något vänster somnade jag.


Idag har jag däremot varit med föräldrarna och kollat på bil.
Tror vi har hittat the one.
Sedan åkte vi hem för att sätta på lite fika och kolla film.
Fick bli en slödag idag.
Sedan snackade jag med älskling på skype ett tag,
för han mår inte bra vilket jag hatar att han mår.
Vill ju han ska må bra.
Sen nu undertiden jag kollade film loggade han,
det var synd för jag ville snacka med honom.
Nu har jag jättetråkigt bara för det.
Tror jag blivit för van att snacka med älsklingen min typ hela tiden.
Usch nu saknar jag honom något otroligt.
Jag saknar dig älskling <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!