Just keep on going *

Här sitter jag och är duktig!
Äntligen  har jag börjat komma igång med pluggandet.
Sitter just nu och läser ett häfte till mitt Psykologi prov.
Mycket text ja!

Min att göra lista idag!:
- Äta frukost (kl 8.00) Check
- Sova Check
- Äta lunch Check
- Plugga psykologi
- Sätta Tom i buren och åka till Veterinären
- Fortsätta plugga Psykologi tills jag läst ut häftet
- Börja plugga på Anatomi, danstermerna
- Äta middag
- Läsa engeslak boken
- Free time

Let's see how much I'll do!
Nu kallar i alla fall psykologin igen,
och klockan tre blir det att sätta Tom i buren för att åka till Veterinären.
De ska ta ut hans drenach,
så får se om de syr ihop såret eller så.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!