Jag är nöjd med min insats idag! *

Just nu känner jag mig duktig.
Nästan hunnit med allt jag skulle hunnit med idag!
Hade hunnit med allt tror jag om jag inte följt med mamma och pappa och kollat på ny bil,
hihi!

Min To Do List idag efter skolan:
- Plugga matte, CHECK.
- Plugga psykologi, CHEK.
- Läsa sv bok, halv check (läste en sida på bussen innan jag somna, haha)
- Läsa Eng bok, I'm doing it now!

Och utöver det har jag kollat bil i typ en timme,
ätit middag med familjen framför tvn,
viladen en halvtimme...gud vad jag är stolt!
Brukar typ inte alls hinna mycket en vardags kväll som denna.
NU så kör vi!
Kör så att det ryker fram till jullovet nu då!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!