I've got a good feeling, yeah *

Idag har det hänt en del.
Först skola som vanligt och av någon konstig anledning, glömde jag datorn hemma.
Vilket inte egentligen gjorde så mycket idag, förutom på sista lektionen.
Men ja, vi skulle ändå jobba med hemtenta,
så jag fick gå istället för att sitta och stirra i taket.
Sedan tog man bussen till Elineberg för att möta Frida.
Vi skulle hämta ut biljetter till Avicii.
Är glad hon bjöd med mig,
för de är verkligen bra!
Det roliga är att det är 18 års gräns och jag fyller 18 typ exakt en vecka innan bara,
haha snacka om tur!

Här är en av deras låtar som ni nog känner igen:
Grymma!

Sedan gick vi hem, vi hade mycket att prata om!
Så det var kul att få prata ut lite.
Så kom man också hem ungefär samtidigt som mamma,
satte på sig mjukisbyxor, gos tröja och kofta.
Sedan sov man ett tag,
efter det kallade middagen.
Nu sitter jag här.
Jag ska läsa engelska nu så att jag har det klart!
/GabrielaFrancesca
Fridaaa

"Blott 22-årige stockholmskillen och framgångsrike djn inom progressive house Tim "Avicii" Bergling behöver ingen vidare presentation. Med välfyllda arenor runt om i världen är han utan tvekan favoriten alla vill lyssna på!" :D

Längtar!!!!

URL - http://toppenfrida.tumblr.com
Skrivet - 2011-11-16 ª 21:29:32
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!