Ingen känner mig lika bra som du *

Jag såg nyss "Marley och Jag" på svt 1,
ärligt talat ... slutet, störtböla!
Kom och tänka på mig själv och mina två underbara husdjur,
och som alla vet...alla liv kommer till ett slut.
Jag är bara inte beredd att inse mina två älsklingar inte alltid kommer finnas med mig.
Missan är 8 år...men det känns som om det var igår vi hämtade henne.
Hon är den bästa katt kompisen man kan ha.
Hon är lite annorlunda,
några tycker hon är bitchig, men lär man känna henne...då är hon undebrar.
Hon är världens bästa.
Känner ingen annan som känner mig så bra som henne.
Det fick mig bara på mer ledsamt humör när jag bölade nyss,
och att hon bara hoppade upp i min säng och satte sig kollade på mig,
jamade nåra "ord" sen la hon sig på mig precis som om hon förstod.
Jag tror hon förstod.
Hon är det bästa som hänt mig!
Min svarta lilla Missan är mitt liv,
hur ska jag kunna leva utan henne?
När jag var mindre stod hon alltid vid dörren när jag kom hem från skolan,
hon har alltid varit hos mig på nätterna,
alltid tröstat mig,
alltid lyssnat på mig och alltid varit på min sida.
Den kärlek jag känner för henne är speciell,
vet inte ens om det går att förklara.
"Den kärlek man ger till ett husdjur, den får man alltid tillbaka",
det är faktiskt sant.
Usch jag vill inte tänka på hon kommer dö...jag vill hon ska leva lika länge som jag.
Min katt...min bästa vän...min livskamtar...världens bästa.


Nä efter detta sorgsna ska jag ta mig och kolla en komedi för att få upp humöret igen!
Jag och Missan ska ta och gosa ner oss och kolla "Friends with benefits",
ska skratta lite nu!
Känner att de räcker med tårar.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!