I'm dropping to my knees *

Idag vaknade jag på ett ganska gott humör.
Jag har också tillbringat typ hela dagen med ett glatt humör.
Men när jag la mig i sängen för att läsa min engelsbok,
då somnade jag och när jag vaknade...var jag allt annat än glad.
För det första så var min stubin kort,
så blev arg på mamma på fem röda när hon sa något som egentligen inte var negativt.
Sedan övergick argsinheten till depression.
Nu är jag bara överdrivet deprimerad och jag vet inte varför.
Jag bara är allmänt deprimerad,
vet inte varför eller på vad.
Jag bara är det.
Men det är inget jag kan göra något åt...så jag får göra det bästa av sittuationen.
Inte säga för mycket till någon,
rädd för att jag säger något jag sedan kommer ångra.
Det är mina planer för nu i alla fall.
/GabrielaFrancesca
mamma

som tur är har din lilla mamma varit med ett tag och tar inte sånt där personligt, vissa dagar bara är så där jobbiga men det kommer fler dagar som förmodligen kommer att kännas bättre kram


Skrivet - 2011-11-21 ª 11:30:24
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!