I ain't gonna stop until I die *

Har haft en toppen dag idag med mamma!
Just nu sitter vi i våra sängar och slappar,
och jag tänkte lägga in ett litet blogg inlägg.
Som sagt så funkar inte min app på mobilen,
vet inte varför men sjukt störande!
Snart ska jag och mamma dra oss ut för att äta god middag,
sedan blir det bio.
Vi ska se Tower Heist, verkar grymt bra!
Jag bjuder på mig själv idag!

Vi har handlat en hel del idag och vi vet inte riktigt hur vi ska få hem allt på tåget.
Pappa får hämta oss på knutan annars får vi aldrig hem allt.
Jag kan avslöja jag har köpt världens finaste viterjacka,
ni får se så snart som möjligt.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!