Hey you over there *

Nu är jag tjock.
Jag har nyss ätit två stora portioner spaghetti och köttfärssås.
Fy vad jag är mätt nu!
Snart har vi anatomi och jag har glömt skelettet hemma,
bra Gabi!
Som ni kanske märkt håller jag på att förbättra min mobil bloggning.
Dels för att skriva av mig så jag kan tänka på annat på lektionerna,
haha!
Nä nu skämtar jag lite (fast lite sanning är det,
plus att jag via min bloggmail fått mail om att personer vill vara mer delaktiga i min vardag,
inte bara någon dag då och då.
Så nu ska jag verkligen börja försöka använda bloggen som en riktig "dagbok".
Skriva flera inlägg per dag om vad jag gör,
tycker,
tänker!
Nu börjar min lektion, fy orkar inte...är trött.
Xoxo//Gabiiz

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!