Full späckad dag idag och fars dag imorgon *

Idag har jag hunnit med en del.
Jag har hunnit sova ut,
äta frukost,
plugga,
spelat mw med pappa,
pluggat lite till,
varit ute och ätit och tagit det lugnt framför tvn.
Hade tänkt lägga ut en outfit idag,
på vad jag hade på mig ikväll,
men nej det glömde jag.
As always...men får bli imorgon.
Ni kan få en bild på mina kläder imorgon.
För känner det var för länge sedan jag la in en "dagens outfit".


Om ni har missat det så är det fars dag imorgon!
Har ni något ni ska ge till era pappor?
Jag har!
En ny utkommen Gant perfym ska han få,
bara för att han är en så bra pappa!
Han lär bli överraskad imorgon,
eftersom han inte förväntar sig det, hihi.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!