Sommar och sol *

Just nu är jag så uttråkad?
Sitter på svenskan och har redan gjort klar min nyhetsartikel.
Hade antagligen tagit fel så jag är helt klar och har nada att göra just nu.
Men så fort alla är klara blir det fart i ändan.

Smart som jag är tänkte inte jag på igår att inte jag hade dans idag,
så har med mig danskläder...jippi.
Nä låter kläderna vara i skåpet till fredag,
så gör vi!

Förövrigt är jag så jäkligt skoltrött, vill bara ha sommarlov!
Jag deppar verkligen...sommar,sol, bad, steka och Grekland.
För övrigt ska Frida med till Grekland,
kommer bli så kul, tagga tagga!
Eller ja hon ska kolla biljetter och så idag.
Äh fy vad jag längtar till sommaren.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!