Rensar garderoben *

Sitter här vid datorn och gör ingenting,
medans mamma håller upp olika klädelsplagg från min garderob.
Vi rensar den om ni vill veta,
för mycket kläder.
För om jag vill köpa nya kläder måste lite bort, min garerob är överfull!
Kan lägga upp något fotto på hur mycket vi rensat bort.
Som sagt inne på typ tredje garderob lådan och ja...typ 10 plagg som gått bort.
Om ens det.


För övrigt är jag så taggad pä att köpa nya bikinisar till i sommar!
Slängde fyra nu som jag tycker är lite för gammla,
som heller inte matchar min personlighet längre.
I vilket fall som helst så sparade jag min orange'a bikini,
och den svart vita med blommor.

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!