Orolig, irriterad, stressad och trött! *

Just nu snurrar det så många olika tankar i mitt huvud.
Jag är orolig för min lilla bebis, Tom.
Den stackars kissen är skadad och helt svullen på höger sida av ansiktet,
på grund av ett sår som någon gett honom över ögat.
Han ska till vetrinären imorgon, bara hoppas jag kan åka med!

Jag är stressad över skolan,
nyss blivit klar med svenska det är skönt.
Däremot orar sig både jag och mamam över mitt historia arbetet,
inte ens min mamma förstår sig på uppsats mallen vi fått.

Jag är irriterad för att jag snackat nu i två dagar om boxer tv,
och till och med kollar runt på priser för olika utbud.
Nu när jag gick upp så visar det sig pappa redan har beställt, UTAN MIG.
Paketet lagom på Telia,
jag tycktevi kunde ha paketet stort.
Det fula var han sa "men betar du de 70kr över så kan vi ha stor",
så började jag kolla hur mycket jag hade kvar.
Då hävde han ur sig "jag har redan beställt lagom",
det är mest det jag är irriterad för.
Han kunde snackat med mig, endå jags om ville ha det!
Jag kunde fått vara med och bestämma, såg faktiskt fram emot att diskutera detta med pappa.
Att vi skulle komma fram till något kanske inte paketet stort men endå diskuterat!
Nu får jag veta allting sist!

Och jag är trött, trött på allt.
Vill ha sommarlov!
Orkar inte skolan längre, är skoltrött.
Saknar sommaren!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!